Mitt.

det finns saker man aldrig förstår
men det kanske bara är så
man kanske ska stå kvar
och skrika "förklara snälla?"
och bara hoppas på att någon kanske hör
som kommer springandes
och hjälper en upp ur den grop
som man grävt aldeles själv.
men det kanske inte är meningen att man ska fråga
kanske för att man inners inne vet
att man inte skulle klara av att höra svaret

men när man väl står där
med frågan på tungan
och den bara inte vill komma ut
vore det inte bara lättare om du förstod?


Man kanske inte ska skriva sådana saker i en blogg. Ännu mindre om man bor i en stad som Luleå. Men man måste ju få bli personlig, och klarar man inte av personlighet. Så snälla, klipp tråden. Läs inte min blogg. Läs inte nått överhuvudtaget. Men nu har jag fått utlopp för det lilla kärlek jag har till någon annan än mina vänner. Jag har annars hittat min dröm-man här i mina vakna timmar. Bestämt mig för att göra om min blogg och sluta tjata. Nyårslöften. Check.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0