Årsresumé 2009!


Januari:

Den här månaden började som vilken månad som helst. Det var 10år sen jag och mamma flyttade till Thailand. Jag bodde nån vecka hemma hos Lundstigs. Men förövrigt var jag mest vintertrött och tränade. Jag hämtade ut mina teoriböcker för att "börja med körkortet". Jag var jätte mycket med Sabina. Vi spelade in tv också. Men tydligen tog jag inga kort.




Februari:
Anna och Lina hade 18års party, galet kul! Vi hade friluftsdag och sen så var det mest bara vanliga tider.
Sen låter jag en massa bilder säga resten.






Mars:

Signe fyllder 18 år, vi firade henne. Sen var det mycket party med Mlie, Sabina, André och gänget. Tidender - hårdrock!




April:

David fyllde 18 och hade sitt 18årskalas. Det var grace och det var Jennys 18års överasskingskalas i brändön. Grillning hos Thomas och Markus födelsedag. Alltså en massa kalas och en massa roligheter. Josse fyllde också år, Sanna var med i modevisning. Det var även här jag började vara mer och mer med Mlie.





Maj:

Modevisningen var nu, och det var verkligen fantasiskt kul med det gänget med góa tjejer. Mamma åkte till Usa och tog min kamera med sig då och vi hade kalas på altanen alltså har jag inga kort på datorn.. På skolan satt vi ute på gården och spelade gitarr.




Juni:

Sanna och Sabina fyllde 18. Det var student.





Juni, Juli och Augusti:

Årets tre bästa månader bestod av det ni självklart vet, Turkiet.
Det mest fantastiska jag gjort där jag mött en hel del fantastiska människor.


Och en massa massa mer underbara människor.
Men det vet ni redan det mesta om.

September:

Deprimerande månad, så deprimerande att det vart en alanyaresa nummer 2. Annars så festade jag mest en massa med Mlie och myste på. Sen var det ju en massa skola också.. whue.




Oktober:

Halloween på farmen och en massa andra partykvällar med fantastiska människor. Annars rullade tiden bara på somvanligt.




November:

Ida fyllde 18, och annars är november november så det var kallt jävligt och mycket skola.



December:

Jag besökte Pajala och var på 18års kalas där. Annars så var det kallt och hände inte så mycket mer.
Det har vart biobesök och annat smått och gott. Och självklart, Camilla fyllde äntligen 18!







Och med det så säger jag tack för ett fantastiskt år fyllt av en massa nya upplevelser och nya kontakter.
Nu håller vi tummarna på att 2010 blir minst lika bra. :) <3

Kommentarer
Postat av: adam

hej

du är jätte söttttttttttt

pussssssss

[email protected]

www.zeytinada.com

www.zorlugrand.com

www.ekol.biz

ghöteborg-turkiet

2010-01-07 @ 11:43:58
URL: http://tropical.com.tr

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0