What goes around.

Onsdag idag, vilket betyder; ledig imorgon.
Underbart skönt om jag får säga det själv. Har varit hos Sanna och sett idol med Signe och Camilla. Och sen vid halv ett så gav dom upp och skulle sova. Så ja gick förbi mlie och vi såg film. Och mitt under filmen kommer en av Roberts vänner in och säger "men hallå, vad gör du här så sent? Du har ju skola imorgon!" DÅ kände jag mig extremt liten. Men jag kunde glassa vidare, för jag får sova lite längre imorgon iaf.
Precis innan jag skulle gå så började jag och mlie prata om spöken och övernaturliga saker. Så vi båda vart lite uppskrämda, och sen när jag går hem så står min grannes bil och tok blinkar på deras gård. Som att larmet hade gått men utan ljud.. Jag sprang in och låste dörren. Men mest troligt är det bara nån liten jävel som försökt sno deras bil. Ska jaga den om dom försökt ta min bil! morr.

Men nu är det iallafall torsdag, om man ska vara exakt! Så idag måste jag - packa - plugga - sola - städa. Och nu sova.

Men medans får ni lyssna på två låtar som påminner om Queens Garden (för oss som vart där för mycket)..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0