We hate what you do!

Nu har jag äntligen dragit mig upp ur sängen och klockan är nu ungefär 4. Jag låg i min säng inatt och skulle sova, men kunde verkligen inte sova för jag hade sån jävla mensvärk och sen så efter ett tag kändes det som om jag fick feber så jag låg och skakade och sen svettades. Så jag somnade typ kring 5 imorse och när klockan då ringde halv 7 så sa jag bara nej och somnade om. Sen vaknade jag idag vid typ 11 och då hade jag lika jävla ont i magen. För jag får sådär ont att jag inte ens kan gå typ.. Så det ända aktiva jag gjort idag var, koka nudlar och hämta ipren, flyttat datorn och hämtat en film. Sen har jag bara legat still i sängen med en varm stingen sovandes på magen.
Men nu orkade jag inte ligga kvar längre, så jag tänkte dra igång den dära road quiz som jag fick av susse och försöka plugga lite teori inför min andra teorilektion imorgon!

Förövrigt så skulle jag vilja träna, och det är ganska konstigt för att vara jag.
Och sen en fråga, varför lämnade jag delicatobollarna hos Sanna igår?!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0