Walk in my shoes.

Fantastisk helg. Mysigt.
Jag älskar när man kan sitta på söndagkväll och bara känna sig nöjd med hur helgen blev. Och nu sitter jag i mitt mörka rum, lite för sent på natten och lyssnar på underbar musik. Och ska snart försöka sova. Snart!

Hade tydligen fått en kommentar jag måste svara på också, men min blogg är så mystisk så jag ser inte längre om jag får kommentarer! :(
Men iallafall här får du anonym ditt svar, några dagar senare..
När jag var nere i alanya förra sommaren så bestämde jag min för att jag ska åka hit igen och så ska jag vara här länge! Så direkt när jag kom hem så började jag söka omkring på internet för att leta nått som skulle passa mig. Och efter några dagars sökande så hittade jag något. Tog kontakt med mannen och pratade med honom ett tag. Efter det så pratade jag ihop mig med några tjejer och vi bestämde att nu ska vi fan ta och åka! Så vi började spara ihop pengar och letade en lägenhet på olika hemsidor på internet. Och ringde runt och kollade olika priser osv. Tills vi hittade någon som passade oss. Sen där nere med ekonomin då, ja har man en sparad summa pengar som man har bestämt att man ska använda till roliga saker och upplevelser så blir allting mycket lättare. Vi jobbade ihop pengar och dom köpte vi mat och nödvändigheter till lägenheten för och festade och shoppade för våra sparpengar. Men vårat jobb var ju ett provisions jobb och det är ju som att ju mer du jobbar ju mer tjänar du. Helt ens eget ansvar! Men det är det ända jag kan berätta. Vill du veta mer så är det väll bara fråga! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0