tidsfördriv!

-gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Jag bodde utomlands själv!
- dog någon som stod dig nära?
inte det!
- vilka länder besökte du?
turkiet och estland om det nu räknas..
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
att vara kvar där längre, eget sovrum och större lägenhet ;)
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
när vi åkte, och vissa speciella dagar där nere..
- största misstaget?
oj, det finns några. men dom är speciella på sitt sätt så!
- har du varit sjuk eller skadat dig?
småsjuk har jag varit..
-Bästa köpet?
biljetterna till alanya!
Vad spenderade du mest pengar på?
ehh.. alkohol (A)
- gjorde någonting dig riktigt glad?
mina turkiettjejer som stod upp för mig genom skrik, bråk och allt som hände. love
-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
oj, här; http://open.spotify.com/user/ribekao/playlist/00nNEVVntrghRybd886rzj
-va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
gladare! :D
- vad önskar du att du gjort mer?
solar..
- vad önskar du att du gjort mindre?
följt efter.
- hur tillbringade du midsommarafton?
jag, signe och ellen sprang runt robinhood askalas ;)
- blev du kär i sommar?
ja. hemskt nog.
- favoritprogram på tv?
ingen aning!
- bästa boken du läste i sommar?
twilight serien!
- största musikaliska upptäckten?
dj levent och dj zoluum!
- något du önskade och fick?
att den inte tog slut så fort!
- något du önskade dig men inte fick?
nej faktiskt inte :)
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
jag packade :D
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
nej, inte alls!
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
enkelt; shorts och linne ;)
- vad fick dig att må bra?
turkiettjejerna, min askim och alla på robin hood! :)
- vem saknade du?
mamma! :)
- de bästa nya människorna du träffade?
ellen svanberg och alla turkar!
- sommarens sötaste?
Jamal!
- sommarens hetaste?
han jag och ellen såg på stranden vid hassans happy wave, det slår ALLT!
- sommarens största kärlek?
Murat
- sommarens besvikelse?
Murat...
- sommarens bästa?
Alanya.<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0