straight!

HEEII!
Torsdag - ledig!
Så igår tänkte jag, vafan upp vid 12 duscha, äta och chilla och sen fara in till stan vid 2 för körlektionen vid halv3. Visst vaknade jag 12, men jag låg kvar tills halv ett, kom inte i duschen förens kvart över 1 och fick springa till bussen 11 minuter över 2 när bussen går 12 över.. Jag är verkligen inte bra på att ta mig upp i tid.

Körlektionen gick oväntat bra faktiskt! I can do it. Sen har jag faktiskt broderat, och ja låt nu inte lika chockade som mamma och josse gjorde när dom ringde.. Jag kan faktiskt brodera. Jag hittade nått gammalt jag inte gjort klart, så nu är det snart klart!

Nu ska jag se ps. i love you och brodera klart ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0