Passion.

Jag orkar inte blogga så mycket just nu, för jag vet inte riktigt vad det är jag ska skriva..
Men iallafall, igår var jag i skolan och idag var jag inte i skolan med hade körlektion och teorilektion. Känns som jag har hur mycket som helst att göra just nu. Skola, körkort, Mustafa som kommer och matten som ska bli klar. Jag måste hjälpa mamma och spara pengar. Mellan detta ska jag också hinna sova och äta!? Pain.

Har dock ändrat min inställning till att Mustafa kommer hit, ska fan bli jävligt kul. Svårt att underhålla en underhållande turk, men han sa att han inte letade efter kul. Så jag får väl lära mig turkiska istället. Men det ska bli mysigt, och imorgon skickar vi hans visum. En månad kvar..
Men nu ska jag sova, och läsa lite teori. Just det, jag gjorde turkisk mat till middag idag. Menemen stod på menyn, och gott vart det! Turkisk hemmafru nästa.. ehh. Eller bara en för turkietfrälst idiot ;)
Godnatt!:)


Kommentarer
Postat av: micaela

Hejsan! Känner igen dig från alanya, tror vi var där samtidigt flera ggr i år och jag undrar bara hur du fick jobbet på robin hood och sådär? :) Jag och min kompis har tänkt åka ner och vara där hela sommaren -10 och har snackat med dom på robin hood nu i september, men vi har väl inte direkt fått några konkreta svar utan mer "yeye, you work here ofcourse". Men det känns inte så säkert direkt :P Undrar hur ni gjorde, for ni bara ner utan jobb eller skickade ni in cv:n eller så? Ser att du är minst lika alanya galen som jag, härligt och roligt att läsa ;) hör gärna av dig på min mail: [email protected], ha det bra! /Micaela

2009-09-29 @ 12:45:52

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0