Len!

Det är egentligen helt sjukt hur mycket saker som snurrar i mitt huvud just nu.
Men jag har iallafall tänkt ut en sak, priolista på saker jag ska lägga mest energi på. Och överst ligger verkligen körkortet, nu ska det jävlart hårdpluggas för jag ska ha det där kortet eller iallafall försökt få det innan oktober är slut! I wanna drive my car förihelvete (utan mamma sittandes bredvid).
Ikväll har jag pluggat, sett idol och grinat till grace med Sanna!

Har lagt upp en massa bilder på facebook, väntar bara på att ellen ska kasta upp sina.. (PIK!!!!)

"Du vet att vi saknar dig verkligen.."
çok teşekkür ederim arkadaş.


Kommentarer
Postat av: joss

Grace? Menar du GREY'S anatomy? ;) <3

2009-09-24 @ 11:05:42
Postat av: Ellen

hahaha vadå är jag seg på bilder på facan? :P haha

2009-09-24 @ 19:30:22
URL: http://svanberg.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0