"I wanna save you girl."

Save it bitch.

Här sitter jag som ett pucko, halv fyra en onsdagsnatt. Mamma är borta och alla andra sover. Men jag är verkligen inte trött. Jag somnade idag när jag kom hem för att hindra migränen från att komma, och sov nog lite för länge. Men jag sitter här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och lyssnar på gamla Eminem låtar. Förbannat vad bra han egentligen är.
Snart är det helg iallafall, ledig imorgon och två lektioner på fredag och sen är det helg. Men finns det någon plan? Nej. Men jag vet vad jag vill göra ungefär och då får man väl jobba utifrån det. Men mina helger brukar bli bra ändå! I have great friends.
Jag vill inte gå och lägga mig heller. För då snurrar allt i huvudet bara runt runt runt och jag vet inte vars jag ska börja tänka. Jag ska nog äta en bit pizza till, plocka ut tvätten, tvätta ansiktet och sen bege mig mot sängen. En film eller helt enkelt mer musik.
ÅÅH, jag förstår inte varför människor har så lätt att gräva sig in i mitt huvud och varför jag låter dom sitta kvar där och gräva när jag bara skulle kunna släppa ut dom.

Nej, nu går jag. Tar stingen under armen, så jag slipper sova själv -igen.
BAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH.
kärlek är för dom
dom som har tur.

Kommentarer
Postat av: bjerv

amen!

2009-09-03 @ 04:39:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0