Here is my key!

Nu har jag packat klar abasadören! Som jag så fint kallar min resväska med hela 4 hjul. Och imorgon klockan halv nio går planet till arlanda och nästa plan till antalya kvart i 4. Så jag kanske hinner äta maxmat däremellan, ska tvinga Ellen till det (eftersom hon aldrig ätit det..) Och sen blir det ju mest att checka in och köra! Och resfeber, ska man ha det? Känns fan inte ens som jag ska åka. Hoppas bara jag fått med mig allt..

Alanya 2009 - part 2!





Och sen vill jag bara be alla med sina förbannade fördomar att köra upp dom någonstans. För nu är jag jävulskt less på att höra era jävla ord om hur äckliga alla turkar är. Åk dit, träffa dom själv.
Så kanske du märker - dom är precis som du.

Kommentarer
Postat av: Signe

HA DET FÖRJÄVLA BRA DÄRBORTA!! :D och drick en playboy för mig ;)

2009-09-12 @ 16:59:30
URL: http://signen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Får också höra var och varannan dag hur äckliga turkar är, än fast dom inte vet någonting om dom. Dom är förfan trevligare än dom flesta här!

2009-09-12 @ 21:24:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0