Hard to reach.

Hej!
Jag tänkte att jag skulle berätta om igår. Jag hade skola på morgonen, körlektion sen och efter det skulle jag och Josse åka hit och umgås. Vi lägger oss i sängen för att se tv. Och vipps så somnar jag och sover som en stock. Sen vid 5 när hon måste fara, ja då vaknar jag och är helt klarvaken! Great friend.
Sen så satt jag bara av en massa timmar, duschade och sminkade mig. Drog över till Emmelie och Robert och spelade gh med Emmelie och vi tänkte att vi skulle ta det lugnt. Men sen ångrade vi oss, sprang till coop och köpte redbull sprang hit, bytte kläder och hämtade min istanblue flaska och gick tillbaka. Drack någon drink och lyssnade på alldeles för hög musik!
Sen sprang vi till örnässkolan - missade bussen. Ringde skjuts och for in på Allstar. Gick omkring där och träffade en hel del mysigt och mystiskt folk. Men vi hade jävulskt kul ändå.
Sen for vi hem.

Och idag har jag vaknat och farit till mormors stuga och ätit kräftor med min familj. Och nu har jag kommit hem och hunnit sätta mig här. Väntar på att Emmelie ska komma hem, få ska jag springa dit och sen vill jag bara sova! Jag är helt färdig!

Och nu är det mindre än en vecka tills jag far bort. Ska nog börja tänka över packning i veckan + börja plugga till provsakerna jag har när jag kommer hem! Nu ska jag iaf plugga teori tills mlie ringer! pöss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0