Be strong.

Här sitter jag, mitt i natten som vanligt.
Har sett strandvaskaren med mlie, och det är inget jag gör igen. Jag låg typ under mlie för att slippa se filmen. Det var läskigt och jag blev rädd. Sen fick hon gå med mig hem (över gatan). Och nu måste jag sova själv i ett kolsvart rum.. plus att det är kallt. Men nu ska jag fördriva 2 min med någon lista, sen säng!

Visste du...

att jag vill ha - närhet
min senaste kyss - var mysig
att jag inte gillar - skitsnack.
att min bästa vän är - inte en person, utan flera.
att min första riktiga kyss - var för längesen.
att jag avskyr när folk snackar - om mig!
att kärlek är - något jag inte känt av på länge.
att jag gillar att - resa.
att jag alltid kommer att - vilja åka bort.
att jag är förälskad i - förälskelsen.
att sist jag grät var - förra veckan eller nått.
att min mobiltelefon är - bredvid mig.
att när jag vaknar på morgonen - kommer jag vara svintrött.
att innan jag går och lägger mig - kommer mina tankar spinna iväg.
att idag har jag - varit i skolan, sett idol och mlieat.
att jag just nu tänker på - vad vi gjorde i helgen.
att i kväll ska jag - såva!
att i morgon ska jag - gå till skolan.
att jag hoppas - på att jag slipper göra allt själv.
att nu ska jag - faktiskt försöka sova..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0