Without.

Jag var då hos Sanna och skulle plugga, men sen var det ju idol och sen var det ju Miami Ink och sen började ju Greys. Men vi läste dom översta meningarna på pappret? Det räknas ju lite.. Men det var mysigt. Sen vid 12 så skulle hon sova och jag skulle gå förbi Emmelie en snabbis.. Klockan tre kom jag på att snabbisen gått lite för långt. Men vi gjorde ju som ändå inget? Oss i ett nötskal. Men jag har iallafall hört tre killar sitta och försöka komma på hur man egentligen säger tjocksockar.. Nu ska jag se corps bride och försöka sova, körlektion imorgon! heja heja!


Sen kunde jag inte bara låta bli att skratta åt din kommentar Signe! :D
Så här har ni; en turkish man! ;)
HAHAH (så jävla internt så det inte ens går..)






 


Kommentarer
Postat av: Signe

haha jag fattar inte att du inte tog med den från början! :D:D

2009-10-01 @ 19:48:20
URL: http://signen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0