Troublemaker.

Jag tänkte bara lägga upp en bild för att visa vad jag har gjort idag.
okej, var på ikea och allt det också..
Snodde bilden av Signe, och hon hade dessutom fler och bättre förklaring!
så kolla där för att få bättre koll.

 

Sen har jag myst med emelojskan som vanligt, men kommer ändå hem sent som satan. Dax för sängen för att ladda för en helvetes massa plugg och städ imorn.. JAG HATAR SÖNDAGAR. Agree?
Saknar alla alanyababes som tusan. Kom till min lilla stad och hälsa på mig! Allihopa av er. Eller okej, jag erkänner är inne i en period där jag bara vill ha sommar nuuuuuuu och åka nuuu. Men för en vecka sen ville jag faktiskt vara kvar här? Saker förändras fort i mitt lilla huvud.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0