Tidsfördriv!

Tvångstanke..


KILLAR
en kille som har samma humor som
dig: ingen aning!
en kille som du tycker om: stingen!
en kille du tycker har skön stil: men jag vet inte
en kille du saknar: 9D.


TJEJER
en tjej som har samma humor som dig
: Camilla
en tjej du tycker om: Signe
en tjej du tycker har skön stil: Sanna
din bästa tjejkompis: (AR) Mlie, Signe, Sanna, Camilla och Josse.
en tjej du saknar: Wellan

VEM VAR DEN SENASTE

Du sade någonting till: Mamma
Du hade ett seriöst samtal med: Signe
Du ringde: Signe
Som ringde dig: Camilla
Du bestämde "träff" med: Sanna
Du fikade med: eh.. typ 10år sen jag fikade.
Du skrev till på Bilddagboken: josse.
Du skickade ett sms till: signe
Du fick sms av: signe
Som såg dig gråta: stingen
Du fick en komplimang av: micke typ. hahah
Du kramade: Sanna
Du var ute med:  mlie, sanna, signe och emelie!
Du bråkade med: mamma
Du skrev till på msn: ellen
Som var i ditt rum: mamah
Som fick dig att skratta: i dunno.

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka? dunjackan på kvällen, skinjackan, den röda eller den gröna
Vad använder du just nu för skor? convisarna, dom små svarta eller uggsen
Favoritfärg på kläder? svart
Favoritmaterial på kläder? mjuuuuuukt
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? jeanshorts, ett linne och gladiatorklackar!
Favorit affärer? jag gillar fan ingen speciell.

För hur mycket köper du kläder för i månaden? nothing accually.
Favoritmärke? wtf, hm blir bra!
Vad har du för byxstorlek? ingnengangning
Vad har du för tröjstorlek? medium?


RANDOM

Är/har du varit ung och dum?:  been there, done that - still going strong!
Tar du tabletter mot något?: huvudvärk? :D
Känner du dig otillräcklig?:  njaeoo
Är du rastlös? jo :(
Är du en klätter-apa?:  när jag har alkohol i kropen
Klängapa?:  och samma där också.
Orolig över något?: mer än man tror
Är du trött?: ja!
Senaste gången du gjorde något du egentligen inte borde? idag på skolan.
Vad gjorde du? vet inte, men brukar ofta göra saker jag inte får för sanna.
Är det här sista frågan? nä.

ska jag sova nu? - ja!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0