That's my name!

Tömde min digitalkamera nyss på mystiska bilder..

den här tror jag jag tog typ för 3 veckor sen..
ser hysteriskt roligt ut egentligen..

den här är från också någon vecka sen, hur fint jag hängt mina tröjor!
men från min sista alanyaresa så fick jag ju med mig hem både en queensskjorta
och en casablancatröja? vars ska dom rymmas?
Plus att Fatihs halsband hänger där och det lila halsbandet Jamal har gjort själv ;)

slänger upp en bild på min tatuering också!
sjuuukt nöjd, och nu är den even better. Och gissa vilket språk? ;)

 

sen hade jag mysigt idag med tända ljus!
och min alanyahylla!;D


Fan, blev ju nästan bara alanya i det här inlägget också.. Jag är hopplös!

Kommentarer
Postat av: jennifer

queens och casablanca tisharna kan jag offra mig att ta ;) ;) ;) hehehehe*

2009-10-16 @ 09:40:23
URL: http://jeennifern.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0