Like a fire!

Ska bara börja med att säga att det tidigare inlägget var inte alls riktat mot någon personligen, har fått fler än 1 sådan kommentar. Och jag skrev inte det för att vara överlägsen, då missuppfattade du helt min mening.

Men iallafall. Back to basics.
Igår så var det studentmösseprovning! Fast jag var inte lika duktig som alla andra och beställde bara mössan, uatn det blev en tröja, trosor, en handduk och ett glas. 1700 gick det kalaset på.. Men kanske måste klicka bort lite småsaker också. Men snart är det student!
Sen åkte jag till Haparanda med min mamma och handlade lite småsaker på Ikea, till exempel en spegel till mitt rum som jag längtat efter i typ 2 år! Men äntligen. Sen bytte jag också mina jävla skor som hade gått sönder. Efter den resan så kände jag inte för att göra nått, så jag och Camilla gjorde ingenting. Vi for till Rosvik, såg idol och myste i soffan och spelade lite gh. Sen sov vi.
Och idag har jag bara hunnit ta mig hem, hängt upp en spegel och skruvat ihop en säng!
Nu blir det massa hög musik och vänta och se vad kvällen kommer bjuda på.

Snart tar vi turkeynight girls! ;)
Någon fredag med mat, musik och sen strawberry daquiris!

Kommentarer
Postat av: k

Okejdå! Då är allt lungt. Men folk som frågar digär bara lata och försöker ta den smidiga vägen. Det är inte svårt att fixa om man nu verkligen vill.



Vi ses helt enkelt i vimmlet på robin hood! :D



jag kommer nog fortfarande läsa bloggen, haha.

2009-10-24 @ 18:47:59
Postat av: blomman

jag ser verkligen fram emot det ;)

2009-10-25 @ 02:37:40
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Elleeey

Ser också framemot den :D

2009-10-25 @ 15:21:34
Postat av: k

haha då det det paaaaaarty :D

2009-10-25 @ 23:50:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0