I never said it before!

Har fastnat för listor av någon mystisk anledning. Så ni får plåga er igenom en till. Har dessutom smidit planer med Elli idag, fantastiskt må jag själv säga, när vi nu bara genomför det är en annan femma. Men kul skulle det vara! :D

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? ja, det gör jag.
Har du sett din bästa vän gråta? yez!
Vem smsade du med senst? ekiz
Vilken var den sista musikvideo du såg på? MJ!
Äger du en iPod? yes, två faktiskt. en hel och en halv!hihihi
Kan du vissla? ja!
Vilka städer har du bott i? uppsala, luleå, koh samui och alanya!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? lördags
Äger du några band t-shirts? jo, en thesounds tröja!
Vilket band/artist skulle du vilja se live? Killswitch engage elle typ killing the dream.
Hur bra är din syn? får jag veta på tisdag!
Var är dina syskon just nu? i don't give a fuck :)
Vad var den senaste drömmen som du minns? vet inte :(
Vem ringde dig senast? josefine! <3
Vilken tid gick du upp imorse? 2..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "men gumman :(. det löser sig! :)"
Vilken var den senaste boken du läste? snabba cash fortfarande ....
Vem är den senaste kändisen du tog på? Sanna, när hon var på framsidan på NSD.
Vad finns i din bakficka? jag har inga byxor så ingeting!
Vad gjorde du klockan 2 inatt? satt i roberts soffa.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0