I know!

Hittade precis min sista skiva med låtar från alanya, och den här gången var det massa olika remixer på samma låtar. Och just nu njuter jag av latinoremixen av i know you want me, den är lite speciell. Men ack så bra! Sen är det också 3 remixer till av just den låten. Men det roliga är att jag bad om en skiva till för att få just en låt på ryska, och han sa att han skulle lägga in den, men tror ni den finns? Nej. Den som alltid spelas efter moscow never sleeps.. Jävla turk alltså ;) Förjävligt många låtar som går "dunk dunk dunk pip dunk dunk dunk pip" i tio minuter innan själva låten börjar, så sjuuuukt nödvändigt!
Sen har jag också kopierat över en cd från förra året som jag fick i födelsedagspresent, fantastiskt mycket konstiga låtar det var på den dock.. Turkisk hemmagjord hiphop! Fantastiskt värdelöst :)
Sen kom jag på att jag hade en massa roliga bilder på mig och Ellen när vi parasailar också.

vi ser rätt lugna ut, men jag lovar.. det var vi fan inte!

"JAG KOMMER TRAMPA PÅ EN GIGANTISK SÄL!"

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahahha vafan man vet aldrig :D

2009-10-17 @ 17:13:34
URL: http://svanberg.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0