Helobobo!

DAGENS VILL HA: en stöt i hjärnan så den börjar tänka..
DAGENS KLÄDSEL: jeans, tshirt och tjocktröja + tjocksockar!
DAGENS SMINK: mascara!
DAGENS FRISYR: guess, maby a ponytail?
DAGENS HÄNDELSE: jag vet inte, när jag backade runt ett hörn? haha.
DAGENS LÅT: manga - beni benimle birak!
DAGENS PLANER: skriva om mitt cv!
DAGENS SAKNAD: mycket!
DAGENS DUMMASTE: sanna och jag fastnade som vanligt framför tvn. kunde pluggat dubbelt så mycket.
DAGENS SJUKA: jag är alltid sjuk! whiwhi
DAGENS DROG: cola och popcorn!
DAGENS ROLIGASTE: jag vet faktiskt inte..
DAGENS FAVORIT: emmelie och sanna! sugarbabys.
DAGENS KÖP: ingenting!
DAGENS GODIS: popcorn!
DAGENS HUMÖR: trött slutkörd och trött!
DAGENS ORD: dumjävel! -jag håller fast vid det ellen! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0