Charmigt!

NU sitter jag här igen, i Sannas stora fotölj med mammas minilaptop och käkar popcorn. Ikväll tänkte vi faktiskt plugga, det är dock lite svårt för vi vet inte riktigt hur vi ska plugga. Men vi ska börja sakta men säkert. Men som vanligt nör jag har den här datorn så är jag inne och pillar på den där webbkameran..



hittade en bild från istanbuls flygplats. Pigga tjejer ;)



och här sitter då jag och Sanna och tjuvkikar på idol.

men jag sitter och fular mig istället (för att hålla mig vaken)

senare ska jag också ta och svara på alla frågor jag fått om alanya. men jag gör det sen från min egen dator, där det är lättare att skriva än på det här lilla tangentbordet.. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0