Changes.

Nu sitter jag här igen, vad ovanligt va?
Lyssnar på gammal Kristoffer-Rebecca-Josefine musik. TDG och DC och allt vad det nu är. Fan vad jag saknar den tiden, sitta i Krilles "bastu"-rum och lyssna på när han spelade gitarr med i låtarna medans vi bara satt där och njöt. Men jag kan fortfarande åka tillbaka dom åren och fortfarande känna mig lika glad av allt dom sjunger. Det var tider det.. Eller, jag säger bara Bed of roses och stugan. Maja & Jonna gets the picture.
Musik, alltså musik. Finns det egentligen någonting bättre? Jag tycker det är helt otroligt hur en låt kan dra tillbaka en till just det där tillfället just precis då. Så man kan känna den känslan man kände precis då. Tänk om man bara skulle kunna skriva ner en massa låttitlar och skriva precis vad dom får mig att tänka på. Jo, om det inte vore aldelens för personligt.
Men nuförtiden blir det mycket Terry-musik. Fantastiskt.

Nu är jag nostalgisk igen..



Kommentarer
Postat av: micaela

hahahha! och jag kan inte tänka mig en bättre tänke än att få ta på mig en!!!! helst igår!

2009-10-13 @ 21:50:26
URL: http://baramicaela.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0