Wonderful!

Idag har jag gjort nått som var spännande, förutom halbanan då som var askalas. Men något mer, men det säger jag inget mer om. Det får ni tråna över. Jag är så kul så.
Jaja, men back to halkbanan. Det var verkligen askalas. Jag och Anna sladdade runt där och misslyckades i stort sett helatiden och skrattade resterande tid. Antingen åt han som var med eller åt varandra. Men det var faktistkt riktigt kul!
Förövrigt så SKULLE jag plugga teori, men det jag gjorde va att la fram böckerna och sen hände inte så mycket mer. Jag suger. Vet inte hur jag ska få in skiten i huvudet. Varför kunde jag inte bara FÅ kortet och sen var det över? Jaaa jooo.. nähä! Men det kommer, ska lägga ner mer energi på det nu. Mindre på att spara energi! smart.

NU ska jag sova.

Förövrigt så vill jag bara meddela mina göteborgare att nej, fenomenet partille johnny har inte nått luleå! inte vad jag sett iaf! sen hoppas jag att det inte gör det heller... :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har fan sett en sån där johnny : (

2009-11-27 @ 02:45:36
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Cilla

HAHAHAHA luuugn, dom mongorna sprider sig snabbare än råttor! They will come...

2009-11-27 @ 21:50:11
URL: http://cillz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0