Välkommen in.

Underbart fantastiskt givande dag. Jag vaknade med jätte ont i halsen och var aldelens snurrig, men efter mitt möte med rektorn så har jag inget val så jag åkte till NSD, mötade med mindre än hälften av våran grupp. Mamma hämtade mig och körde mig till skolan. Där mötte jag Linus och umgicks med han i några timmar, pratade om allt i världen. Mycket uppskattat! Sen lämnade han mig för David - svikare. Så jag letade upp Glate. Käkade och skrev klar min artikel. Skickade in allt. Och sen var klockan bara ett. "And what to do now?" umgicks med Glate och pratade om resterande delar i världen. Sen efter typ 3 år (kändes det som) så hade jag matteprov. And hey, jag tror faktiskt det gick ganska bra.

När jag satte mig på bussen så kände jag att jag bara började må sämre och sämre. Så när jag kom hem slängde jag mig i soffan och mamma fick serva mig med mackor och cola. Sen somnade jag.
Vaknade som jag mår nu, med feber, huvudvärk och halsont. Great för jag har ju verkligen tid att vara sjuk..
Jävla helvetes skitskola, jävla Hans som har förstört det. Vad hände med engagemanget?
Nu ska jag inte klaga mer ändå fast jag skulle kunna fylla ett jävla kollegieblock med klagomål just nu.

Godnatt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0