Story.

Nu är jag hemma efter att ha skrivit nationella. Det gick väl helt okej, skrev om ensamhet. Vart lite grylligt, men det blir nog bra iallafall. Fick tillbaka mitt historeprov också, cheers. Men nu är det inte så mycket skolarbete kvar av skolan som jag missat, börjar komma ikapp och det är skönt. Då kan man ju slappa mer.. Eller? ;)

Så skööönt att vara ledig imorgon! Älskar att ha en ledig dag i veckan, och sen när man bara har två lektioner på fredag är det ju inte helt fel heller.
Förövrig så är det snart lägenhetsdags. Måste prata ihop mig med Hakan, fantastisk människa som hjälper fantastiskt mycket. Snart är det december, det vill säga.. snart nyår? -Panik. Men nu börjar utomlands iden lämna mig, är mer inne på att åka mot göteborg faktiskt. Det är väll lättare löst, bara man har nån att skåla med på 12slaget? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

MEN HALLÅ JAG!!!!!!!!! JAG BOR I GÖTEBORG!! HALLÅÅ!! JAG GÖR!!! VÄLJ MIG"!!! :D:D:D:D:D

2009-11-18 @ 14:18:42
Postat av: Cilla

hehe du kan få skåla med mig också isf ;)

2009-11-18 @ 16:15:04
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: micaela

haha vi delar nog hjärna. pratade med en kompis som bor där nere om att fara dit istället jag med!! för nån dag sen bara!? vi kanske ses trots allt ;)

2009-11-18 @ 22:54:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0