Skeleton.

Jag har tråkigt och tänkte göra kvällen lite roligare för er som också har tråkigt!


1. Fullständigt namn? Rebecca Olofsson
2. Exakt ålder? 18 år och nån månad hej!
3. Vart bor du? Örnäset, Luleå. Inte björks som alla verkar tro..
4. Bor tillsammans med? Mamma
5. Husdjur? jo, för många katter.
6. Färg på ditt hus? babyblått! HAHA

7. När är du född? 13 Augusti 1991
8. Klass? MP3A tjalalalla
9. Vilket år tar du studenten? iår!
10. Något jobb? njää..
11. När ska du sova ikväll? förhoppningsvis om länge!
13. Duschat idag? njet. eller håret 3 inatt?
14. Kramat någon idag? ja!
15. Pussat någon idag?
16. Vad har du ätit? husmanskost--
17. Dagens klädsel? jeans och den gröna mediatröjan! <3
19. Dagens sötnos? Linus för han var med mig!
20. Dagens roligaste? jag vet inte..
21. Har du många vänner? jo, samlar på facebook!
22. Hur många har du kysst? no idea.
23. Vem kramade du senast? oj.. typ Linus för jag var trött.
24. Hur många vill du ha sex med? många, oojojo helt sjukt!
25. Hur många har varit otrogna med dig? med mig.. shit ingen aning.
27. Har du pojk-/flickvän? nej!
28. Vem pratade du med i telefon senast? Signe OCH Camilla
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "ja okej jag är på, bara det inte är dimma" från signe :D

 

FAVORIT:
31. Film? -

32. Låt? oj, inget jag berättar.. mwihi
33. Mat? i duno, kanske TOAST PÅ EFES.
34. Dryck? cola eller vodkabull
37. Stad? eehm.. haparanda. vafan måste jag svara!?
38. Land? finland.. måste jag svara på den också!?
39. Ämne i skolan? LJUD
40. År? nian!

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? typ.. camilla
42. Personen du kysste? J
43. Gången du spydde? oj.. september
44. Gången du grät? vet inte
45. Pizzan du åt? haha minns inte! HEJA
46. Gången du var i göteborg? längesen
47. Gången du var i stockholm? september på arlanda!
48. Gången du var full? förra helgen.
49. Gången du var hög? nävva evvah
50. Personen som såg dig gråta? mlie <3

 

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? peeps.

71. Personer du hatar? -
72. Personer som sagt jag älskar dig? peeps
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? två kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen alls! sucker.
76. Gånger du haft minnesluckor? oj, nån gång
77. Piercingar har du? öronen
78. Personer du saknar just nu? halva jävla turkiet.
79. Gånger ditt hjärta brustit? en gång på helt riktigt.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu? oj, haha hemlis kanske! hahaha
81. Ska du träffa imorgon? ludvig och nån annan kanske
82. Sjöng du senast för? jonas förra lördagen HAHA fylltratt.
83. Hade du senast en msnkonversation med? micaela!!!
84. Spelade du tv-spel med senast? millz
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? micaela!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? HANS GRANQVIST
87. Förtjänar att dö? nån enstaka hehe
89. Vill du sova brevid inatt? nån som är mysig, förslagsvis stingen!

 

VAD:
90. Gör dig glad? männuskor.
91. Gör dig ledsen? sårare
92. Vad vill du helst göra nu? vad som helst :(

93. Önskar du att du slapp göra? byta kläder
94. Vill du ha nu? maxmat
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? flyttpengar och reskassa!
96. Längtar du till? haha hemskt nog, STUDENTEN
97. Tycker du om dina betyg? "men rebecca då, det här var ju bra!"
98. Ångrar du i ditt liv? småsaker!
99. Är det bästa som har hänt dig? Mina peeps!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0