Quiz!

Paus från pluggandet jag inte börjat med än.

STEG ETT:
Namn: Rebecca
Smeknamn: beccis rebban RABAKA
Födelsedatum: 13 Augusti
Födelseort: Uppsala accually!
Ögonfärg: blue my dear
Hårfärg: blondt
Längd: ingen jävla aning1
Skostorlek: 37 typ
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: leijon

STEG 2:

Skor som du bar idag: mina convisar
Rädsla: ensamhet och bandidos
Målsättning: studenten och flytta.
Svagheter: lat som satan

STEG TRE:
Din första tanke när du vaknade idag: när får jag sova igen?
När somnar du: efter 2 .
När du inte kan sova: snurrar jag i sängen

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Max: maxz
Singel- eller dubbeldejt: singel!?
Adidas eller Nike: sprollarolla
Lipton Ice Tea eller Nestea: bara det är peach så är jag nöjd
Choklad eller vanilj: choklad i think

STEG 5:

Svär du: hela jävla förbannade tiden
Duschar du varje dag: inte det, då skrumpnar min hud ihop till en handduk..
Är du förälskad: icket
Tror du att du någonsin varit kär: haha ja
Gillar du skolan: inte ens lite
Vill du gifta dig: i dunno
Tror du på dig själv: ibland
Blir du åksjuk: inte det
Tycker du att du är hälsosam: nej....
Gillar du åska: ja bara jag inte är själv
Spelar du något instrument: jag brukar spela på en kam

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: yes
Gått på dejt:
Kysst någon: ja
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli: ja, till frukost varje dag
Ätit sushi: nej
Stått på scen: hha ja! med basic elements på farmen! whi ;)

Blivit dumpad:
njeit
Skejtat: nej
Bakat: icket
Nakenbadat: nej
Färgat håret: ah jo!
Stulit något:

STEG 7: Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: nä, men somnat
Blivit upptäckt under "akten": jo
Blivit kallad hora: jo
Blivit nerslagen: nä:p

STEG 8: I framtiden...
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: kär!
Namn på barn: jesus
Ditt drömbröllop: hahaha
Vad vill du bli när du blir gammal: jävligt tät

STEG 9:
Hur ska din drömkille/tjej vara?
jag tänkte mig att han skulle vara bra.
Ögonfärg?: spelar ingen roll
Hårfärg: dunno
Långt eller kort hår: dunno
Vikt: men spela roll!?
Klädstil: snygg, kanske inte hängselbraller och stövlar?
Plats för första träffen: åoooh! nått spännande

STEG 10:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?:
Antal CD-skivor du äger:
för många
Antal piercings: 4
Antal tatueringar: 1
Hur många gånger har du varit med i tidningen: för många..
Antal saker jag ångrar: oj, nån del är det väl.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0