Never really got it.

Och så mina kära damer och herrar är klockan över 12 och vi har passerat 200-dagars strecket! Endast 199 dagar kvar till student och avfärd. (och frida, inga kommentarer här om erat antal dagar. kanske rymmer med er istället, låter bättre) Sen är det ju också bara 29-dagar till jullov då också. Går nog fort, får jag hoppas!

Hatar just nu att jag har en ipod, för då är det en jävla historia att få in en ljudbok på den. Pain.
Telefonen är för liten och cdskivor har jag inte. Får väl läsa då.. JOBBIGT.

Hatar söndagar och våra jobbiga måndagar. Inget att se fram emot just nu.
Och glömmer helatiden att fråga om tatueringstider. Shit.. nått måste jag få göra ju!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: frida

promise ;) men du! ska du tatuera dej?! :)

2009-11-23 @ 16:58:46
URL: http://fridaingvarson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0