Låst.

Nu vart jag lite less, hade tänkt försökt hinna tatuera mig igen innan jul. Men gick in på aeons hemsida och dom har ju typ fullbokat fram till februari. Vetefasiken vars annars man kan göra det i den här staden? Eftersom jag har 2 tatueringar på g så är jag rätt sugen på att hinna göra båda innan sommaren så man kan dra fram dom på stranden. Hade vart härligt. Får väl helt enkelt ta tag i det lite hårdare och kanske ringa? Jag får ta min tidendertid till det. Smart tjej.

Nu har jag iallafall dragit ihop lite mer på religionen, men skriver klart det sista imorgon då min fantasi nu tog helt slut. Har bara kvar att skriva vad kritikerna tycker. Det här var dock sjukt kul att göra, så jag klagar inte.
Men ska ta och köra lite teori nu innan jag sover. Måste verkligen komma igång hårdare med det nu när halkbanan till och med är bokad. Vill ta min lilla bäbis och bila ner till padre. Han tyckte dock det var en dålig ide, but I don't! Får väl tatuera mig på vägen- hähä! Ojoj, fantasin om andra saker var visst vaken? Shame on me.

Sen vill jag också ha ett gymkort. Jag vill träna, slimmas och få en KONDITION eftersom min inte existerar. Dör av att tänka på en trappa.. Men nog om det och nu lite stadskörning med lite gó-music i bakgrunden. Nu kör vi!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0