Good song.

Jag blev hemma från skolan idag. Vaknade med världens huvudvärk och halsont. Mer än att kliva upp från sängen orkar jag knappt göra. Blir aldelens yr när jag gör nå mer aktivt. Så teoriböckerna ska fram och jag ska verkligen försöka plugga. Borde bli nått snart alltså.
Sen bestämde jag och mamma igår att jag ska få ta och köpa mig ett nytt gymkort. Om ingen jag känner tränar så får jag väl bara helt enkelt gå dit själv. Lite motivation finns det ju faktiskt. Bara det att den är begraven under otränade muskler och onödigt fett. Har bestämt mig för att jag ska vara hur snygg som helst på stranden till sommarn. Jag ska ha en platt och vältränad mage så inte ens vattendropparna kan fastna på den. Okej, för häga förväntingar. Men det kan alltid bli bättre än nu iallafall.


I will wrap you in my arms
And you'll know you've been saved


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0