I do it.

Idag har jag fått prata turkiska med en turk, det var inge kul. För då upptäckte jag att jag minns ju fan ingenting. Naber typ.. Fast han var glad, och jag vart glad när han faktiskt lät glad. Åh, jag hoppas ändå att det går bra.

Ikväll ska jag inte göra mycket alls. Jag ska smita över till Sanna och se Idol bara för att få se människor. Sen ska jag smita hem och se film med min mamma för hon hade köpt en film som hon ville att vi skulle se.

Tänkte beställa ett fint linne idag som jag drömt om att ha jätttte länge, och hittade det fint för 129 kronor och tänkte "vafan, nu jävlar slår vi till!" men då när man kommer till kassan så står det "Minsta beställningsbelopp är 250,00 SEK." VA!? Nu blev jag ledsen.

Kommentarer
Postat av: mica

JAAAAAAA!! det blir det! okej!? jag är ju seriös.

det är exakt vad jag ska skåla för ikväll ;)

2009-11-07 @ 17:46:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0