Bakhåll.

en låt som...

har gjort mig glad: Serdar Ortac - Seytan!
har gjort mig ledsen: nelly ft. tim mcgraw - over and over
jag vill dansa till: akon - sexy bitch
jag vill dansa ännu mer till: david guetta ft. kelly rowland - when love takes over
lugnar ner mig: DC - alla albumen.
jag lyssnar på för att bli pepp: Pandora - Trust me!
påminner om kärlek: Bone Thugs blablabla - I Tried
påminner om gamla tider: Groove Coverage - Poison
påminner om ångest: Melissa horn..
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: La Coka Nostra
är väldigt, väldigt bra: KSE - allllla album igen.
lyssnas på i ilska: ATR eller ABR
jag lyssnar på när jag är kreativ: ABR
påminner om sommardagar: MJ - Billie Jean
påminner om våren: Hadise - dum tek tek hahah
påminner om en bra film: my heart will go on ;)
påminner om staden jag tycker om: HAHAHA Johnny Hansen - hey hey alanya!
jag lyssnade på när jag var 13: Cascada
jag lyssnade på när jag var 15: DC
jag lyssnade på när jag var 17: samma som nu!
jag lyssnar på just precis nu: La Coka Nostra

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0