Ah be!

Vänta, hörde jag Alanya över nyår? Överallt förutom här, eller vad säger du Micaela?
Gud så sugen jag är på att lämna vinterlandet och åka. Eller rättare sagt. Jag SKA lämna vinterlandet över nyår. Jag kommer inte vara hemma. Ska bara bestämma mig för vars jag ska fara. Thai är lite för dyrt och Alanya är ju sommarens resemål. Vi ser ju vars näsan pekar. Bara november än!

Nu ska jag krypa ner, halsflussen kryper också på mer och mer och sen tio minuter senare så känner jag mig hur frisk som helst. Men har iallafall fått min msn att fungera och ser fan fram emot en hemmakväll imorgon. Lammkotletter och sen ska jag tvinga mamma att vi ska hyra film. Popcorn och cola? MAMMA!!

Sitter fortfarande här och småler över att både ManGa och Inna fick pris i EMA! HEJA HEJA!
Kanske man får höra lite Inna spelas även i sverige? njää..

Kommentarer
Postat av: micaelalalala

haha, kunde inte sagt det bättre själv!!

2009-11-06 @ 18:54:47

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0