Walking down.

jag är trött och less och har huvudvärk, så jag orkar inte skriva nått intressant. men det här räcker ju!


Nämn något som gjorde dig glad igår: människor.
Vad gjorde du kl 08 imorse: lyssnad på min mor - "NU ÄR JAG SEN IGEN: ALLTID SEN."
Vad gjorde du för 15 min sedan: stod och trängdes med mamma i kylen.
Det sista du sa högt: "då tar jag väll en jävla drickyoghurt"
Det senaste någon sa till dig: ja, gör det typ

Vad har du druckit idag: iste och vatten
Vad var det senaste du åt: drickyohurt
Vad var det senaste du köpte:  shorts
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: natt

Godaste glassmaken: jag vet inte, glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte kärlek nej.
Sover du tungt: som fan.
Drömmer du mardrömmar: japp!
Trivs du med ditt jobb: nej... eller skolan eller nej..
Favoritklädsel: strumpbyxor och nått stort och mjukt.
Favoritlåt just nu: för många..

Vad ser du om du tittar till höger: en vägg! SÅ SPÄNNANDE
Vad gör dig glad just nu: pretty woman!
Vad ska du göra härnäst: stänga av datorn

Höger eller vänsterhänt: hoeger
Humör just nu: trött illamående och less
Favoritgodis: bara choklad
Kläder just nu: små shorts och en stor tröja
Sommarplaner: hey hey alanya.
Hur många kuddar sover du med: sju eller åtta
Spelar du något instrument: kam!

Morgon eller nattmänniska: natt som fan!
Vad är viktigast för dig: musik, riktiga vänner och familj.
Är du kittlig: ja.
Snarkar du: ibland
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: spindlar och myggor
Stökigt eller välstädat: stökigt dammigt och skitigt
Längtar du mest efter just nu: hey hey alanya, att få ÅKA:

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0