Victory march.

Här sitter jag kollar på en massa bilder, och skrattar för mig själv. Mest så skrattar jag åt Sannas kommentar till Markus om presenter förra helgen när vi firade honom. Det var nått i stil med,
- Jag har ju inte med mig någon present, men du får ju mitt underbara sällskap och det räcker ju!

Helt perfekt.

Annars så hade jag planerat att sova för en och en halv timma sen, men gick jag och la mig då? Nä, jag fastnade här i mitt spotify krig och musiken. Och sen självklart alla bilder som jag var tvungen att lägga upp.

Och här får ni faktiskt två härliga bilder, på mig och två härliga flickor! Och fler bilder, finns på facebook faktiskt.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0