Komplicerat.

Jag trodde mer om er -igen.
Men återigen så blev jag lika besviken -som gången innan det.
Förlåt, men det var sista gången jag ens försökte.


Jag är egentligen så jävla arg och besviken på allt. Jag borde kanske ta upp det, men det är meningslöst. För jag har lärt mig det Melissa sjunger, att
när man släcker en ångest så väcker man bara en annan
.

Igår så grillade vi hemma hos Thomas, åt god mat och hade gott umgänge. Sedan så begav vi oss ett stort gäng till blackis, och sedan for jag, Emmelie, André och Tobbe in till stan och hamnade på Grace. Hade 2 timmar kvar när vi väl var inne, men jag tyckte det var värt det. För jag hade kul.
Och idag så har jag inte orkat eller velat göra någonting. Så jag har sett tv med min mor, och det var skönt.

Och nu är jag förbannad, för någon jävel sitter och använder min spotify! Och jag kan inte komma på vars jag kan ha lämnat den inloggad eller vem förutom Camilla som kan mitt lösenord. Så nu kan jag inte lyssna på den musiken, så irriterande. Men nu har jag bytt lösenord, så det borde sluta funka snart.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0