Show it.

Idag stannade jag hemma, jag har mått svin dåligt hela natten och typ hållt på att hosta upp mina lungor osv. Så jag begravde mig djupt ner i min säng och sov över väckarklockan och väckarmamma.
Sen så ställde jag en ny väckarklocka på klockan 10 för att jag skulle hinna skriva lite svenska innan jag ska in  och göra mina naglar, men eftersom jag verkligen är KUNG på att försova mig. Så vaknade jag 12 istället. Hinner ju in till stan, och får plugga sen istället.  Nu tänkte jag fördriva resten av tiden med en lista!


TJEJLISTA 2009

Har du ett par blåa string? - japp!
Vem var den senaste du pussade? - Sanna!
Trivs du med det ? - ja, alltid trevligt.
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - många
Gillar du nån nu ? - inte det.
Vad gjorde du inatt ? - försökte sova och mådde dåligt.
Och i förrgår natt ? - satt vid datorn..
Vad gör du innan du ska sova ? -ser tv!
Kan du prata med din mamma om allt ? - ja.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - ja, självklart.
Har du varit gravid ? -nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - inte nu, nej
Choklad eller glass ? - choklad
Push-up eller T-shirtbh ? - push-up
Stövlar eller gymnastikskor ? - stövlar.
Kjol/klänning eller jeans ? - kjol.
Hemstad/ort:  Luleå
Hårfärg? - Blondt.


Tio saker om ditt liv.

1. Har du nånsin varit kär? - ja.
2. Tror du på kärlek? - ja!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - jajamn
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - ja..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - nja, en nära vän iallafall.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - nej.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - ja.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - nej,
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte kärlek.


Antingen eller

1. Kärlek eller pengar? -  Kärlek.
2. Vin eller öl ? - öl
3. Dag eller natt ? - natt!
4. One night stand eller förhållande ? - förhållande
5. Tv eller internet ? - internet
6. Pepsi eller cola ? - behöver jag svara?
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - vet inte..
8. Färgfoto eller svartvita ? - färg
9. Telefonkontakt eller face to face ? - face2face
10. Bilddagboken eller myspace ? - bdb


" Har du någonsin .. "

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - nej.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - massor av gånger.
4. Har du hoppat bungy jump ? - nej! vill vill vill
5. Har du nånsin gjort slut ? - haha ja..
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - nja, tre fjärdedelar..
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - ja, varje dag  typ :) elak.
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - för ofta!

10 snabba

1. Saknar du någon just nu ? - nja.
2. Är du glad ? - hyffsat!
3. Är du fundersam ? - ja!
4. Är du uttråkad ? - ja, faktiskt.
5. Är du tysk ? - faktiskt inte..
7. Är du italienare ? - nej
8. Är du fransk ? - nejnejnej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ?- never been
10. Gillar du någon just nu ? - nej nej nej :):)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0