Testrun.

God eftermiddag, god natt, god kväll. Helt enkelt hej!
Idag har varit en helt vanlig dag.
Fast idag har jag haft jätte ångest för hur jag ser ut och kommit på att jag faktiskt kan göra nått åt det. Men egentligen är jag för lat. Men kanske borde pröva. Så jag tog tag i detta, ringde Signe och Camilla. CYKLADE in till stan och mötte dom.

Sen kom det härligaste. Cykelturen hem.

Malmuddsviaduktenbacken.
En aldelens för hög röst kommer ur hörlurarna
"He seemed no different from the rest"
Tänker framåt och tillbaka på samma gång.
På varje natt man glidit ner för den där backen i minst 40km/h.
Och varit aldelens full i kärlek och full i sommar.
Det kanske inte var samma sak nu, men det var måste vart nära.
För jag var nästan där igen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0