Suffering.

Jag har haft en fantastisk helg. Varje dag har varit fantastisk och jag har haft fantastiskt sällskap!
Igår så cyklade jag och mötte upp Emmelie, Jocke och Maxim och vi begav oss till André där det befann sig en massa trevligt folk. Och sen spelade vi kubb, tjejerna mot killarna. Vi var iofs mer tjejer, men vi förlorade ganska stort ändå. Vi skyllde på att dom fuskade. Men sen spenderade vi resten av kvällen inne hos André med rockband spelande osv. Men det var riktigt trevligt!

Och idag var bara en typisk söndag, inte roligare än så.
Och imorgon är det skola -ångest.
vill inte
vill inte
vill inte

men nu är jag ju som vanligt hungrig och måste äta. TACOPAJ!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0