One year.

Idag är det lördag.
Igår var det fredag och jag var på shout out night och det var jätte trevligt och alla banden var jättebra. Och det var trevligt, synd bara att vissa inte kan ge sig när det börjar bli för mycket. Men så är det ju alltid. Sen efter detta så for jag hem och somnade direkt.
Och idag så sov jag lite för länge, men det spelade ju egentligen inge roll. För det är ju ändå piss väder ute. Och jag känner mig ändå inte helt på topp. Så springa ut hade jag ändå inte gjort. Och nu sitter jag här med en fantastisk mensvärk och huvudvärk. Helt fantastiskt ont gör det överallt.
Ska höja musiken och lägga mig i sängen och bara njuta. Sen får vi se vad som händer.

Nu är det helt galet hur mycket jag längtar efter att få fara.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0