Accidents.

Jag tror det här är den degigaste lördagen på länge, det ända jag har gjort idag är typ att äta och sitta här. Och faktiskt gå fram och tillbaka till köket för att fylla på mitt cola glas. Fantastiskt.
Har nu slagit på lite fantastisk musik, idag blev det alexisonfire. Men sitter fortfarande och funderar om det utalas alex is on fire eller alexis on fire. Värt att fortsätta funderas på. Och dom var faktiskt riktigt bra. Sen så har ju tellan och eken skickat en massa musik som jag också måste plöja mig igenom. (alltså lyssna och läsa texten samtidigt). Så det tar ju nått tag. Jag kämpar på.

Tänkte också ladda upp en bild, men kom på att då blir det typ en bild på mig själv. Och det har ni sett för många gånger för att det ska vara kul. Så det blir en bild sen istället! Hejejejedå :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0