We're back.

Nu ska jag berätta om mig helg. Börjar snyggt och fint med fredag!
Kvällen började hos André med en massa gott folk och god mat som André och Pelle lagat! Med förrättssoppa, fetaost gratinerat kött och potatis och så en panacotta med bär på det. Helt fantastisk mat och helt fantastiskt sällskap. Sen så satt vi där och hängde tills vi allihopa packade in oss i en taxi och begav oss till cleo. Och där så dansades de och sjöngs karaoke. Och trevligt var det. Sen så efter ha stått ute med Heggo och Pelle ett bra tag och väntat på Patrik, delat en taxi hem och käkat en french så kom jag väl äntligen hem vid 5 kanske. Så tusen tack för allt grabbar :)

Sen idag så väckte min mamma mig vid en allt för tidig tid (12) och sa att vi skulle ut och shoppa, så ut begav vi oss i sällskap av Ludde. Så vi for och köpte presenter och en massa annat tjoffs. Men jag fick mig en jacka och hårspray, så jag är nöjd! Sen fikade vi hos mormor också, alltid mysigt! Efter allt detta så begav jag mig till Sabina. Där jag prövade ett par byxor jag knappt kom ur sen. (pinsamt) Sen inväntade vi Markus, Ante och Simon och begav oss till André.
Där satt André, Pelle, Markus, Pierre och Patrik och lagade sushi. Så sen satt vi där och myste med tända ljus under Earth Hour för att bidra lite. Blev även en fika på Roya. Och efter det drog ena hälften hem och resten till cleo! Great.

Och nu är ja trött som en grävling! Så ska se lite tv och sova tror jag, fantastiskt skönt! Oj, vilket långt inlägg det här blev. Ska också ta och slänga upp lite bilder från förr förra helgen också. Eftersom min kamera äntligen hittat hem! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0