We stand.

Hej, idag blev ändå en rätt aktiv dag. Jag knallade upp där kring 12 och käkade och begav mig in till stan vid 2! Mötte upp Terrbi, och vi fikade och satt och pratade i mun på varandra i typ en timma. Det var mysigt och lärorikt. Sen fick han följa med och köpa mig ett par skor! Ett par gladiatorsandaler blev det, från Åhlens. Bra, nu har jag iaf ett par sommarskor. Bara skinnjackan som saknas nu!
Men iallafall, sen så begav jag mig och tränade. Höll faktiskt på riktigt länge, var riktigt duktig och kämpade på där. Jag vågade till och med springa på löpbandet (jag hatar dom). Sen skulle jag fara hem, men då missade jag precis bussen med en minut så jag stod på smedje i 20 min. Och det var kallt kan jag lova. Sen så hämtade mamma mig vid coop och vi fixade en massa saker.
Och sen började degandet. Och det enda aktiva jag gjort sen dess typ kl 6, har vart att äta och uppdatera ipoden. Så nu har jag nästan tömt den och lagt in en massa nya godsaker.

Så nu ska jag lägga mig och lyssna på en av mina absoluta favotitlåtar.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag har en ny ide om våran semester! Vi borde hyra ett hus i danmark, så kan dom chilla där. Det kostade typ 5600 kr, och det är som lite roligare semester för barnen? :) Vi ser ju, känns som lite bättre.

2009-03-16 @ 19:52:21
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0