until now

Idag var det en vanlig sketen måndag. En ännu hemskare eftersom det var slut lov. V hade en vanlig vilken skoldag som helst. Knåpade på och fick absolut inget gjort. Somnade kanske 4 gånger på engelskan och for hem och sov aldelens för länge. Men skönt var det.
Och konstiga saker drömde jag. Om nått mord som jag skulle lösa, och jag sköt någon från ett fönster på inpuls som var ett jätte höghus (och ett hotell) och blev tagen gisslan i ett rum som dom fyllde med frätande skum. Men jag och den mystiska kvinnan jag var med hoppade ut typ 7 våningar och landade på en död man som låg på gatan utanför det där hotellet. Men vi sprang iväg.
Och sen vaknade jag till och somnade om igen och började drömma nått helt annat. Att jag var och fikade på roasters uteservering som var utanför gamla mcdonalds. Det spö regnade och snöade ute men inte just på uteserveringen. Där satt jag med Kristoffer och alla hans killkompisar plus en bunt andra mystiska killar. Sen började vi alla helt plötsligt springa till smedjan där vi skulle ta nått mystiskt tåg. Och sen så hände det en massa sjuka saker.

Och nu vet ni alltså det och det var intressant. Jag ska nog börja tolka mina drömmar, undra då var det där betydde.

Och ikväll efter jag duschat så skulle jag äta en avocado för jag har fått för mig att jag ska vara nyttig. Och trycker i mig en HEL avvo, och trallar sen iväg in i mitt rum. Då jag känner att jag får sjukt tugnt att andas. Springer ut och dricker 4 liter vatten, men det hjälper inte. Men sen fick jag en allergitablett av min allergimamma. Och nu har det äntligen börjat släppa lite iallafall. Fortfarande sjukt tungt att andas men nu kliar det inte hysteriskt mycket. Förhoppningsvis kan jag sova innom en snar framtid. Men nu var det färdigätet avvo. Men inte gucce. För det verkade ju gå bra!

Nu ska jag se tv och vänta på sömnen! :) natti!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0