Stjärnfallet.

Inatt har jag sovit i en bastu, det var ca. 30 grader i mitt rum där vid 8. Trodde jag skulle DÖ. Så nu vet ni det.
Sen idag på dagen har jag vart ett tag på björx hos Edin och sen for jag hem och har nu fixat på mig underställ och ett helt kitt av kläder.
För snart kommer Markus och Thomas och hämtar mig sen plockar vi upp Sabina och sen far vi till måttsund, och åker. Och jag ska ställa mig på brädan för första gången på 2 år. Nervös. Otroligt nervös. Men Edin sa att det var som att cykla, har man en gång lärt sig det så kan man det alltid. Så jag hoppas väl på det. Lika snygg som på bilden, fast utan den lilla hjälmen.. Håll tummarna nu!




Kommentarer
Postat av: sabina

jaså så jag var inte med till björx?:(

2009-03-12 @ 18:20:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0