I know you're trouble.

Jag är i Rosvik, jag gillar Rosvik. Idag har jag spelat in Terry typ hela dagen,. "stor fågel".
Nu är det snart helg och den här helgen har jag stora planer på att -sova. Fast det säger jag alltid och jag sover aldrig.
Jag gick in på min gamla lastfm nyss och tänkte sedan skjuta mig själv, undra vad jag egentligen lyssnar på för blandning av musik.. Där fanns allt från Fonky Fresh till Bullet For My Valentine. Fast sist jag använde den var 2007. I typ dec.
Men nu ska jag försöka fixa den igen när jag kommer hem. Det hade ju som sagt vart lite kul att se den saliga blandningen. fast utan att någon annan ser den. Sådeså.

Men nu ska vi bädda ner oss och se Wallander, har jag bestämt. Jag hatar att jag har psykologi imorgon. TRÅKIGT.

puss.
förövrigt så tänker jag för mycket -igen.

Kommentarer
Postat av: camilla

92 fucking dagar kvar!

2009-03-13 @ 09:15:38

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0