Flying.

Idag är jag i Sunderbyn och firar Signe som fyller 18 idag, stortjejen! :)

Igår så kom vi bara hit och satt och såg Fucking Åmål och Disturbia. Och sedan låg vi och pratade i tusen år. Men sen imorse när vi vaknade speedade Signe upp vid 11. Sen låg dom och pratade och då passade jag på att sova en timma till. Sen har vi ätit frukost och Signe fick en massa presenter och roligheter! Så nu vill jag också fylla år.

Och eftersom det är så fint väder så har jag jätte jätte lust att åka bräda. Måste höra av mig till David och fråga om han vill åka med mig någondag eftersom han verkar vara den enda som åker nått nuförtiden! Övriga intresserade kan höra av sig. Så man får åka lite i år iallafall. Kanske på påsk? Äh, jag vet inte.

Nu ska vi fortsätta fira, eller nått. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0