Could it be.

Jag har ju tänkt att jag inte ska skriva så mycket om våran resa och sluta tjata om hur mycket jag längtar. Men idag kan jag bara inte hålla mig. Känns faktiskt som det börja närma sig nu. Som att dagarna bara går snabbare och snabbare.
Det känns som om det var 100 dagar för bara 2 dagar sen men vi är redan nere i 82. Och det känns som det nyss var 150 dagar. Så jag tror att det här kan gå rätt fort, speciellt nu när det börjar våra sig här hemma också.
Och pratade lite smått med Pia igår, och hon åker ju ner om bara ca. 20 dagar. Och jag är så avundsjuk som man bara kan bli. Tänk om man bara kunde skita i dom där sista veckorna av skolan och åka direkt efter påsk eller nått. Det hade vart mycket bättre. Men i och för sig så blir det ju inte riktigt varmt och skönt förens där i Juni (inbillar jag mig själv).
Sen känns det ibland som att vi ska vara där för kort tid, som om att 1.5 månad är för lite. Som om att vi kommer ju hem när dom flesta åker ner. Men jag inbillar mig säkert bara.
Nu ska jag slå på lite party musik och kolla på bilder så jag kan längta lite mer!  :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0