All i have.

Här sitter jag mitt på en lördagskväll och har precis städat undan lite i mitt rum. Kändes inte värt att åka någonstans idag är trött, less och allmänt slut. Så jag valde att vara hemma och bara vara istället, skönt det också faktiskt. Behövde sitta här i mitt rum med släckt lampa, tända ljus och underbar musik på högsta volym. Har tankat ner några bra album och sitter nu bara och njuter.
Just det, jag uppdaterade ju min såndära lastfm, så om ni vill se den eller bli vän med mig eller vad man nu gör eller säger så finns jag på http://www.lastfm.se/user/ribekao! Så ni vet alltså.

Nu ska jag njuta lite av Haste the Day medans jag plockar undan all skit i mitt rum! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0